Idag ska det firas!

Idag har jag två väldigt bra anledningar att fira som en tok! För det första så har jag äntligen färdigställt min uppsats och skickat in den och för det andra så fyller bloggen ett år! Hurra hurra hurra! Jag vill passa på att tacka alla er som läser och kommenterar mina texter om andras texter. Det är otroligt kul att blogga när man får respons från så många fina och intelligenta människor.

Tårta, någon?

Budapestbakelse är ett av mina absoluta favoritbakverk. Grädde är gott.
Men det är inget fel på Black Forest gateau (som är nästan som schwarzwaldtårta, fast med körsbär) heller.

Men ikväll blir det nog ingetdera, utan istället en ”Nuts for chocolate”, den ultimata efterrättscocktailen, på Mrs Brown.

Om Sanna

Halvfartsdoktorand i engelsk litteratur vid University of Westminster sedan 2012. Bokmal. Stugsittare. Matvrak. Sekreterare på kontorstid.
Det här inlägget postades i Masteruppsats, Mat, Personligt. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Idag ska det firas!

  1. bokstödet skriver:

    Grattis till både uppsats och blogg.

  2. Hermia skriver:

    Grattis till både det ena och det andra!!

  3. Emma skriver:

    Grattis!!!
    Ah, det ar en underbar kansla, att vara klaaar! Hoppas att du fick en harligt firande!

Kommentera

