Ingen ordentlig recension – men väl en bild på ett bokköp!

Ibland går en vecka alltför snabbt. Idag borde jag väl skriva ett djupsinnigt sammanfattande inlägg om Murakamiläsningen som nyss avslutats, men i sanningens namn vill jag bara glömma bort den där fågelboken och koncentrera mig på annat. Ja, så illa är det! Men den kommer kanske att lägga sig, den där irritationen som jag vet att jag inte är ensam om att känna inför Toru Okada, hans brunn och den onödigt långa romanen som berättar om dem. I så fall utlovar jag publikationen av ett mer sammanhängande omdöme…

Istället vill jag visa en bild på en bok som jag har köpt! Det är en ny humorbok gjord av de som huserar på sidan riketssal.se (Jesper Rönndahl, Nanna Johansson, Kringlan Svensson m.fl.) Återstår att se hur roligt innehållet är. Förhoppningsvis väldigt.

Om Sanna

Halvfartsdoktorand i engelsk litteratur vid University of Westminster sedan 2012. Bokmal. Stugsittare. Matvrak. Sekreterare på kontorstid.
Det här inlägget postades i Bokköp, Japansk litteratur och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

