Hej, hej! Jag är här! Under bokhögen!

Jag är inte död, bara begraven i böcker. Men terminens sista paper är i färd med att bli avslutat och efter det väntar Ralph Ellisons Invisible Man (600 sidor, den ska läsas på två dagar för jag ska banne mig ha ledigt imorgon) samt en styck hemtenta.

Ett inlägg av Knock On Any Door (som är ytterligare en bortglömd afroamerikansk bästsäljare) tänkte jag mäkta med under helgen. Hm… Vi får se hur det blir med det.

Om det någonsin blir jullov så ska jag läsa Anna Karenina, The Shaking Woman, Johannes Anyurus roman och Proust. I alla fall till en början. Och så ska jag äta pepparkakor.

Om Sanna

Halvfartsdoktorand i engelsk litteratur vid University of Westminster sedan 2012. Bokmal. Stugsittare. Matvrak. Sekreterare på kontorstid.
Det här inlägget postades i Personligt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

