Jobba, jobba, jo-obba

Stackars bloggen (och det skönlitterära läsandet) blir lidande när jag jobbar på som jag gör nu, men det har jag inte det minsta dåligt samvete för. Det är sååå skönt att känna att man kommer någon vart. Nu är jag färdig med mitt proposal (som är en typ av projektbeskrivning) till masteruppsatsen. Nu ska jag bara våga skicka in det också… Varför är man så mesig när det gäller vissa saker och hård som sten när det gäller andra? Spindlar och negativ kritik, mina två värsta mardrömmar.

Om Sanna

Halvfartsdoktorand i engelsk litteratur vid University of Westminster sedan 2012. Bokmal. Stugsittare. Matvrak. Sekreterare på kontorstid.
Det här inlägget postades i Masteruppsats, Personligt, Tankar, Universitetet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

