Bloggtorkan över!

Det har varit varmt, jag har varit bortrest och produktiviteten (på alla områden) har fått lida. Nu har jag dock tagit mig i kragen och plockat upp läsandet, skrivandet och det kreativa tänkandet igen!

Nästa recension blir på Save Me the Waltz men kommer att handla en hel del om min ilska över förordet till boken… Just nu håller jag på med Challenge, en roman av Vita Sackville-West (som är mest känd för sin vänskap med Virginia Woolf; det var hon som inspirerade till den androgyna karaktären Orlando i boken med samma namn) men usch, vilket sömnpiller den är hittills! Trögläst minst sagt. Jag blev förvånad, för jag har tyckt mycket bra om de två böckerna jag läst av henne tidigare (All Passion Spent och The Edwardians). Vi får se om jag ändrar mig innan jag läser ut den…

Om Sanna

Halvfartsdoktorand i engelsk litteratur vid University of Westminster sedan 2012. Bokmal. Stugsittare. Matvrak. Sekreterare på kontorstid.
Det här inlägget postades i Brittisk litteratur, Personligt, Romaner och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

